De Toppers naar CANADA!

Een nieuwe plek voor ons Reislog.

Jullie zullen wel gedacht hebben:weer een mailtje van die lui, terwijl ze nog niet eens op reis zijn. Nu is onze log wel op reis geweest en is blijven steken op reismee.nl. Dit omdat deze host speciaal voor reisverhalen is bedoeld kunnen jullie nu via Google-maps automatisch de route volgen, énis het nu WELmogelijk isom een mailingslist aan te maken! Dezemailingslist zorgt er dus voor datjullie nu eenberichtje ontvangen als er een update is geweest. Kortom, een juiste beslissing.

Jammer voor degenen die de moeite hebben genomen om een reactie te plaatsen (maar een nieuwe is zó geplaatst hoor!

Wink
) en de mensen die onzelog aan anderen door gegevenhebben. Voor de laatsten heb ik een link geplaatst op hetoude log, maar jullie mogen natuurlijk ook weer dit focalor.reismee.nladres door geven.

Neem dus gerust nu een kijkje op dit log en misschien zien we wel een reactie van jullie!

femmie

Een hele fijne vakantie en geniet ervan.

Natasja

Goede vlucht en een hele fijne vakantie.

Adrie

Een hele goede vlucht en een fijne vakantie. Geniet er van het is een prachtig land. Ik zal jullie volgen via de site.