De Toppers naar CANADA!

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom ophet reislog over CANADA van Hans, Jan en Egbert!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis.

Na het grote succes van onze reislog over China is dit dus ons tweede log waarin we weer allemaal berichtjes kunnen plaatsen over wat we nu weer meegemaakt hebben op onze reis. Deze keer zal het bijwerken niet zo'n probleem zijn; Canada is naar verwachting toch wat meer op het Internet ingesteld als China en Jan heeft deze keer zijn iPhone mee én we hebben een pittig mini-laptopje gekocht. We hoeven dus niet meer op zoek naar Internetcafé's (hoewel die best gezellig kunnen zijn) of met zo'n zware PC-kast door de douane. En nu kunnen we de foto's direct opslaan en hoeven we niet meer op te letten of we genoeg geheugen op het fototoestel hebben. Snap-shot-heaven!

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarweons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan vooronze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wezien je graag terug opons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

HANS, JAN & EGBERT

Mirjam

Prettige vakantie!

Ik ga jullie vakantieverhalen weer volgen.

Groetjes Mirjam

Jess

Kom maar op met dat reisverslag!!!!Ben erg benieuwd,kijken of ik nog bekende dingen zie bij jullie waar wij ook geweest zijn!!!
Alvast een geweldige reis toegewenst!!!
Liefs
Jessica

José en Diny

Hallo Toppers,

Met belangstelling zullen wij jullie reis volgen. Dit vooral omdat wij een paar jaar geleden daar ook zijn geweest. Het is een prachtig deel van Canada.

heel veel plezier,

groetjes,
José en Diny

Esther en Joke

Camper groot genoeg voor ons allemaal?
Jullie veel reisplezier, dan hebben wij dat ook!
Doe voorzichtig!

Egbert Vink

Veel plezier in Canada.
Oh wacht eens! Ik mag lekker mee :-)

Hans

Bedankt voor de berichtjes so far. We gaan niet met de camper, omdat die nog niet met handbediening zijn voor Egbert en we door passen trekken die misschien nog afgesloten zijn voor campers. Hopelijk zijn die passen sneeuwvrij tegen de tijd dat we er zijn, anders moeten we de route gaan aanpassen.
De boys doen lekker luxe met BB's en motelletjes. Ook hebben we alvast een paar accommodaties geboekt, zie hiervoor de links. Een blokhut op een paardenranch en een houten cabin met veranda en bbq zitten erbij!

Lorna

Hallo,
Hele fijne vakantie, en ik wacht jullie vakantie verhalen af... Leuk...
Liefs Lorna

Jaap en Mario

Wow wat een mooie foto's. En al die natuurfoto's. Zou zo weer terug gaan. Jullie western hutje is verry cosy. Nu nog de weternhoed en boots. He veel plezier nog jongens en mooi weer en geniet!!!!